Mystery ShoppingTilbage til Ydelser & Produkter >

Mystery Shopping

Tag kontrol og få mest mulig gevinst. Mystery Shopping-programmet er designet og udviklet til at yde et væsentligt løft og bidrag til virksomhedens samlede performance. Vores Mystery Shopping-team er specialister i at udøve en form for kontrol med banebrydende og målbare metoder, der tydeliggør serviceniveauet hos butikspersonalet i virksomheden. Derved opnåes grundlaget for efterfølgende betydelig og varig forbedring af fx serviceniveau, kundeoplevese og andre målbare parametre på fanstastisk vis.

Et af omdrejningspunkterne i konceptet er at fokusere på den nødvendige service, som I leverer til jeres kunder. I kan på den måde få vigtige informationer og få taget temperaturen på kundeoplevelsen.

Med udgangspunkt i forhåndsaftalte scenarier og opgavebeskrivelser, påberåber vi os at være ganske almindelige kunder i jeres virksomhed/butik/indkøbscenter og ved særlige tilrettelagte procedurer og observationer, gives præcise tilbage-meldinger på en række indikatorer/servicemålinger, som alle har betydning for jeres kunders oplevelse af eksempelvis serviceniveau, tiltaleform, soignering, opmærksomhed, øjenkontakt, seriøsitet, vilje til kundeservice, behjælpsomhed osv. Der er reelt tale om en udvidet og yderst konkretiseret kundetilfredsheds-undersøgelse, men på nogle helt bestemte objektive kriterier.

Vores Mystery Shopping programmer er målrettet til at øge kundetilfredsheden, til at øge salgsresultaterne og til at opbygge medarbejdernes kompetencer, hvilket tilsammen resulterer i øget lønsomhed.

Vi udøver Mystery Shopping i en række detailkæder, og vi bidrager med kvalificeret viden og indsigt til en konkurrencepræget sektor, hvor det ofte er de små forskelle der smitter af på kundernes tilfredshed og indkøbsvaner. Kvalificer serviceniveauet, opkvalificer medarbejderne, få et ledelsesværktøj som kan skabe betydelig merværdi for jeres virksomhed.

Nøglebegreber:
- Skræddersyede operationelle evalueringer
- Kunde & Personale tilfredshedsundersøgelser
- Kundeoplevelse evalueringer
- Benchmarking (regelmæssig konkurrent sammenligning)
- Best Practice Management (værktøjer og processer for at opnå   
   fejlfri udførelse).

Oplagte kombinationsydelser til Mystery shopping vil være prøvekøb, auditering og Risk Management – læs mere her.